събота, 29 октомври 2016 г.

АКО ВИДИШ ПЛЪХ ЗАД БОРДА, НЕ МУ ХВЪРЛЯЙ ПОЯС, А СЕ ОГЛЕДАЙ ЗА ПРОБОЙНА...

Големи животни са това Плъховете. Феноменално творение на Природата. Много учени смятат, че ако има Ядрена война, ще оцелеят само хлебарките и Плъховете. Защото са всеядни.
От преди близо 2000 години, Моряците рискуващи живота си всеки ден сред вълните, наблюдавали внимателно само за едно важно нещо на кораба:
ДАЛИ ПЛЪХОВЕТЕ СА ОЩЕ НА БОРДА
И ако видят Плъх в трюма, спокойно продължавали с плаването си.
АКО ВИДЕЛИ ПЛЪХ ОБАЧЕ, КОЙТО ПАНИЧЕСКИ НАПУСКА ПЛАВАТЕЛНОТО СРЕДСТВО, почвали да се кръстят, защото знаели – НА ПОТЪВАНЕ Е
Кристалина Георгиева напуска ЕС. Корабът на Успеха. Лодката на спокойствието.
Първо пробва да напусне откъм кърмата в посока ООН, но там работата не се получи. 
Попадна на банда мишки, вече заели нов Кораб, а известен факт е, че мишките, макар и по-малки по размер, могат да победят всеки Плъх с броя си. Защото Плъхът помни, че преди да стане голям и страшен Плъх, е бил и той малка Мишка. Но се е хранил редовно.
Затова днес Кристалина Георгиева напуска Корабът с плуване…
А идиотите, които сме назначили за Екипаж, вместо да тръгнат да запушват пробойните, махат с кърпички от борда...
За Нас, Пътниците остава само да си спомним последните думи на Капитана на „Титаник“, с които се обърнал към Екипажа:

„СПОКОЙНО МОРЯЦИ! КОРАБЪТ ПОТЪВА, НО ЗА СМЕТКА НА ТОВА, ИМА ВОДА ЗА ВСИЧКИ“

1 коментар:

  1. Аз съм от Съединените щати, съпругът ми ме разведе преди 3 години без причина, направих всичко, което можех да го накарам, но не работех, докато не се срещнах с д-р Агбазара от "АБВАЗАРА ТЕМПЛА" в интернет, който ми помогна да хвърля ре- магията на съюза и в рамките на 48 часа съпругът ми се върна при мен, за да се извини. Благодаря на д-р Бабазара. Свържете се с тази велика играчка за правописа по вашите отношения или брак проблеми на: ( agbazara@gmail.com ) ИЛИ WHATSAPP: +2348104102662.

    ОтговорИзтриване